سال تاسیس

۱۴۰۰

حوزه فعالیت

نوآوری و تکنولوژی

محل فعالیت

تهران و اصفهان

مدت بررسی طرح

۱۴ روز

معرفی نهاد:

اسنواتک، مرکز نوآوری و توسعه فناوری اسنوا است. پژوهشگران و مهندسان در این مرکز به‌دنبال ایجاد نوآوری در فضایی مشترک میان صنعت، دانشگاه و جامعه پژوهشگران مستقل هستند. اسنواتک برای حمایت هرچه بیشتر از نخبگان و صاحبان ایده، رفع چالش‌های صنعت و ارتقا تکنولوژی فعالیت می‌کند. در همین راستا تلاش دارد ضمن برگزاری رویدادهای مختلف، استقرار آزمایشگاه‌های پیشرفته و حمایت‌های دوره‌ای متنوع از ایده‌ها و استارتاپ‌ها، محل تلاقی مناسبی میان جریان‌های خلاق و نیازهای امروز و آینده صنعت باشد

اوپن اسنوا
برای دنیای بهتر نیاز به نوآوری هست؛ با استفاده از نوآوری‌ می‌توان کیفیت زندگی همه را افزایش داد. ولی خلق نوآوری به تنهایی امکان پذیر نیست. ما اینجا به کمک شما نیاز داریم تا باهم با خلق نوآوری، یک قدم در راستای زندگی بهتر برداریم.
 

ارزیابی کسب و کار

واحد ارزیابی کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر، به عنوان واحد ارائه دهنده خدمات ارزیابی طرح های سرمایه گذاری و ارزشگذاری کسب و کارهای استارتاپی به شتابدهنده های کارخانه نوآوری آمپر و سایر بازیگران زیست بوم نوآوری کشور، وظیفه ارزیابی و ارزشگذاری روشمند دانش فنی، داراییهای نامشهود و استارتآپها در تمامی حوزه های صنعتی و خدماتی کشور را برعهده دارد.

ثبت نام
بررسی اولیه
ارزیابی
اعلام نتیجه
ثبت نام
بررسی اولیه
ارزیابی
اعلام نتیجه

راه‌های ارتباطی

نشانی

تهران خیابان آزادی دانشگاه صنعتی شریف کارخانه ی نوآوری اسنواتک

شماره تماس

۲۳۶۱ ۲۷۲ ۰۹۹۶

ایمیل

info@snowatec.com

درباره تریگیت

اگر صاحب طرح و ایده کسب و کاری هستید و به دنبال جذب حمایت‌های نهاد‌های نوآوری پرورش طرح کسب و کاری خود هستید، تریگیت با شماست.

© ۱۴۰۳  تمامی حقوق برای شرکت اندیشمندان نوآور سرزمین پاسارگاد محفوظ می‌باشد.