فراخوان سرمایه گذاری

Zahedan

ماجراجویی در مسیر نوآوری و کارآفرینی

رویداد ادونچر زاهدان توسط تریگ‌آپ با همراهی فن بازار و پارک علم و فناوری سیستان و  بلوچستان با هدف حمایت از ایده‌های نوآورانه‌ای که توسط کارآفرینان جسور راه‌اندازی شده‌اند، در گستره جغرافیایی این استان‌ برگزار می‌شود. کارآفرینان جسوری که به دنبال ماجراجویی و رشد هستند و برای ادامه مسیر نوآورانه خود نیاز به جذب سرمایه دارند، مخاطبان این رویداد هستند. تیم‌های استارتاپی حاضر در رویداد بعد از گذراندن مراحل عنوان شده در مسیر رویداد، ایده‌ خود را در یک رویداد حضوری در شهر زاهدان با حضور داوران و سرمایه‌گذاران ارائه خواهند داد. همچنین از اهداف اصلی این رویداد، توانمندسازی تیم‌های فعال زیست بوم کارآفرینی این محدوده جغرافیایی و ایجاد بستری جهت برقراری ارتباط بهتر با شبکه سرمایه‌گذاران خطرپذیر کشور است.

حوزه‌های سرمایه‌گذاری

هوش مصنوعی و هوشمندسازی صنایع

امنیت غذایی

گردشگری

سلامت و سالمندی

فناوری‌های مالی

صنایع دریایی

حمل‌ونقل و لجستیک

انرژی و بهینه‌سازی مصرف

گستره جغرافیایی

ایده‌ها و تیم‌های استارتاپی

سیستان و بلوچستان

مسیر آموزشی

گام اول
گام دوم
گام سوم
گام چهارم
گام پنجم
گام ششم
۱
۲
۳
۴
۵
۶
تیم‌های خوب بسازیم


حمیدرضا فرحزادی
با همدیگه شفاف باشیم


سید ابراهیم دراجی
برای توسعه بازار، خوب تحقیق کنیم

مجید عقلایی
سراغ پیش‌بینی مالی کسب و کار خود برویم

وحید فخر
منابع انسانی را به خوبی مدیریت کنیم

مونا ناصری
ارائه تاثیرگذار به سرمایه‌گذار

وحید فخر و حسین شکاری
گام اول
تیم‌های خوب بسازیم

حمیدرضا فرحزادی
۱
گام اول
گام دوم
با همدیگه شفاف باشیم

سید ابراهیم دراجی
۲
گام دوم
گام سوم
برای توسعه بازار، خوب تحقیق کنیم

مجید عقلایی
۳
گام سوم
گام چهارم
سراغ پیش‌بینی مالی کسب و کار خود برویم

وحید فخر
۴
گام چهارم
گام پنجم
منابع انسانی را به خوبی مدیریت کنیم

مونا ناصری
۵
گام پنجم
گام ششم
ارائه تاثیرگذار به سرمایه‌گذار

وحید فخر و حسین شکاری
۶
گام ششم

منتورها

مهدی اسکویی

قائم مقام مدیرعامل تریگ‌آپ

کتایون سپهری

مدیرعامل شتابدهنده منش

نسیم نعمتی

مدیر سرمایه‌گذاری تریگ‌آپ

مصطفی ضیائی

رئیس هیئت مدیره شرکت مشاوره کسب و کار الوین (اقتصاد بنیان صنعت همپا)

کاوه پادرام پور

مدیر پورتفولیو و سرمایه‌گذاری دیجی‌نکست

داوود دهقان

مدیر تریگ‌آپ اصفهان

امیرعلی مجیدی

مدیر توسعه کسب و کار هم‌آوا

حجت خالقی

مدیر راهبری تریگ‌آپ

مجید عظیمی

مدیر توسعه کسب‌وکار تریگ‌آپ

آتنا عباسی

مدیرعامل شرکت اقتصاد بنیان صنعت همپا

پریسا اسدی

مدیر تریگ‌آپ مشهد

همایون خاوری

مدیر رشد دیجی‌نکست

مسیر رویداد و تقویم

۱۶ فروردین تا ۲۰ اردیبهشت
پیش رویداد
۰
۱۶ فروردین تا ۲۰ اردیبهشت
تا ۳۱ اردیبهشت ماه
فراخوان و ثبت نام
در انتهای صفحه، روی گزینه ثبت‌نام کلیک کن و ایده خودتو ثبت کن.
۱
تا ۳۱ اردیبهشت ماه
تا ۷ خرداد ماه
مسیر آموزشی
در حساب کاربری خودت، به بخش آموزش برو، مسیر آموزشی «ادونچر زاهدان» رو انتخاب کرده و محتوای آموزشی رویداد رو بر اساس مسیر طراحی شده، نگاه کن.
۲
تا ۷ خرداد ماه
تا ۹ خرداد ماه
تکمیل اطلاعات و آماده سازی
بعد از مشاهده فیلم‎های آموزشی و راهنما، اطلاعات خودت رو تکمیل کن، به سوالات مرتبط با ایده ثبت شده جواب بده و در انتها فایل ارائه ایده‌ت رو بارگذاری کن.
۳
تا ۹ خرداد ماه
۱۰ خرداد ماه
ارزیابی اولیه
بعد از اتمام مهلت ثبت نام و بارگذاری اطلاعات، تمام تیم‌ها ارزیابی شده و تیم‌های منتخب وارد جلسات منتورینگ می‌شوند.
۴
۱۰ خرداد ماه
۱۲ خرداد ماه
اعلام نتایج ارزیابی اولیه
در تاریخ ۱۲ خرداد ماه، تیم‌های منتخب برای جلسات منتورینگ معرفی می‌شوند و زمانبندی جلسات منتورینگ اعلام خواهد شد.
۵
۱۲ خرداد ماه
از ۱۷ تا ۲۱ خرداد ماه
ارائه و منتورینگ
تو این مرحله تیم‌ها در حضور منتورهای منتخب، ایده نوآورانه خودشون رو ارائه می‌کنند و بازخوردهایی برای بهبود فایل ارائه بهشون داده میشه.
۶
از ۱۷ تا ۲۱ خرداد ماه
از ۲۲ تا ۲۵ خرداد ماه
ارزیابی و داوری
تمام تیم‌های حاضر در رویداد توسط کمیته داوری ادونچر ارزیابی شده و تیم‌های منتخب برای رویداد نهایی معرفی میشن.
۷
از ۲۲ تا ۲۵ خرداد ماه
از ۲۷ خرداد تا ۱۰ تیر ماه
ارائه آزمایشی
برای اینکه تیم‌های منتخب ارائه بهتری داشته باشن، چند جلسه ارائه آزمایشی هم برای این تیم‌ها در نظر گرفته می‌شود.
۸
از ۲۷ خرداد تا ۱۰ تیر ماه
۱۸ تیر ماه
رویداد نهایی
سرانجام در روز ۱۸ تیر ماه، تیم‌های برگزیده فرصت ارائه طرح خودشون به شبکه سرمایه‌گذاران حاضر در استان رو دارند.
۹
۱۸ تیر ماه
۱۶ فروردین تا ۲۰ اردیبهشت
پیش رویداد
۰
۱۶ فروردین تا ۲۰ اردیبهشت
تا ۳۱ اردیبهشت ماه
فراخوان و ثبت نام
در انتهای صفحه، روی گزینه ثبت‌نام کلیک کن و ایده خودتو ثبت کن.
۱
تا ۳۱ اردیبهشت ماه
تا ۷ خرداد ماه
مسیر آموزشی
در حساب کاربری خودت، به بخش آموزش برو، مسیر آموزشی «ادونچر زاهدان» رو انتخاب کرده و محتوای آموزشی رویداد رو بر اساس مسیر طراحی شده، نگاه کن.
۲
تا ۷ خرداد ماه
تا ۹ خرداد ماه
تکمیل اطلاعات و آماده سازی
بعد از مشاهده فیلم‎های آموزشی و راهنما، اطلاعات خودت رو تکمیل کن، به سوالات مرتبط با ایده ثبت شده جواب بده و در انتها فایل ارائه ایده‌ت رو بارگذاری کن.
۳
تا ۹ خرداد ماه
۱۰ خرداد ماه
ارزیابی اولیه
بعد از اتمام مهلت ثبت نام و بارگذاری اطلاعات، تمام تیم‌ها ارزیابی شده و تیم‌های منتخب وارد جلسات منتورینگ می‌شوند.
۴
۱۰ خرداد ماه
۱۲ خرداد ماه
اعلام نتایج ارزیابی اولیه
در تاریخ ۱۲ خرداد ماه، تیم‌های منتخب برای جلسات منتورینگ معرفی می‌شوند و زمانبندی جلسات منتورینگ اعلام خواهد شد.
۵
۱۲ خرداد ماه
از ۱۷ تا ۲۱ خرداد ماه
ارائه و منتورینگ
تو این مرحله تیم‌ها در حضور منتورهای منتخب، ایده نوآورانه خودشون رو ارائه می‌کنند و بازخوردهایی برای بهبود فایل ارائه بهشون داده میشه.
۶
از ۱۷ تا ۲۱ خرداد ماه
از ۲۲ تا ۲۵ خرداد ماه
ارزیابی و داوری
تمام تیم‌های حاضر در رویداد توسط کمیته داوری ادونچر ارزیابی شده و تیم‌های منتخب برای رویداد نهایی معرفی میشن.
۷
از ۲۲ تا ۲۵ خرداد ماه
از ۲۷ خرداد تا ۱۰ تیر ماه
ارائه آزمایشی
برای اینکه تیم‌های منتخب ارائه بهتری داشته باشن، چند جلسه ارائه آزمایشی هم برای این تیم‌ها در نظر گرفته می‌شود.
۸
از ۲۷ خرداد تا ۱۰ تیر ماه
۱۸ تیر ماه
رویداد نهایی
سرانجام در روز ۱۸ تیر ماه، تیم‌های برگزیده فرصت ارائه طرح خودشون به شبکه سرمایه‌گذاران حاضر در استان رو دارند.
۹
۱۸ تیر ماه

نحوه برگزاری:

آفلاین

آنلاین

حضوری

یک قدم تا شروع ماجراجویی جسورانه!

مهلت ثبت نام:

تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴

برگزارکننده

همراهان کلیدی

حامیان