مهلت ثبت نام:

۱۶ مرداد ۱۴۰۳

کمپ آموزشی

توانمندسازی توسعه بازار و طراحی برنامه بازاریابی

ویژه کسب و ‌کار‌های نوپا

کمپ آموزشی توسعه بازار و طراحی برنامه بازاریابی توسط شتابدهنده مارس، شتابدهنده تخصصی در حوزه بازاریابی و تجاری سازی فناوری طراحی و با همراهی تریگیت، برگزار می‌گردد.

علاوه بر حضور در کارگاه های حضوری و نیمه حضوری، هر تیم با کمک منتورهای اختصاصی، تا انتهای کمپ برنامه بازاریابی محصول خود را تدوین و به مشاور ارائه خواهد داد.

هدف کمپ

هدف از برگزاری این کمپ، توانمندسازی کسب و کار‌های نوپا و طراحی برنامه بازاریابی و توسعه بازار می‌باشد و در طول دوره با هدایت اساتید و همراهی منتور‌های متخصص، برنامه بازاریابی متناسب با کسب و کار خود را طراحی می‌کنند.

مخاطبین کمپ

در صورتی که صاحب کسب و کار یا عضوی از تیم کسب و کار‌های نوپا هستید و نیاز به طراحی برنامه منسجم توسعه بازار دارید، این کمپ برای شما مناسب است. همچنین در صورت ثبت نام یک نفر از تیم، امکان حضور یک نفر دیگر در کمپ، بدون ثبت نام فراهم است.

اساتید

بابک خاکساری

قائم مقام مدیرعامل در Bodyspinner

مجید عقلائی تریگیت

مجید عقلائی

مدیرعامل شرکت توسعه بازار سام

علی مریخ نژاد اصل تریگیت

علی مریخ نژاد اصل

بنیانگذار کلینیک بازاریابی دکتر مریخ‌نژاد

مسیر کمپ در یک نگاه

هفته اول
کارگاه حضوری ارزيابی بازار قبل از توسعه فناوری
+
کارگاه حضوری عبور از دل دره مرگ
کاربردهای تجاری سازی ایده تا روش‌های تجاری سازی فناوری بررسی می‌شود و همچنین ارزیابی بازار قبل از توسعه بازار آموزش داده می‌شود.
۱
هفته اول
هفته دوم
کارگاه حضوری تحقيقات بازار و پیش‌بینی بازارمحصولات جدید
از مهمترین مواردی که در این هفته مطرح خواهند شد، فرایند تحقیقات بازار، ضرورت تحقیقات بازار در فناوری های نوین، آمار و روش های جمع آوری اطلاعات

+ آموزش آفلاین مهارت ارائه
۲
هفته دوم
هفته سوم
کارگاه حضوری تحقيقات بازار و پیش‌بینی بازارمحصولات جدید

آموزش آفلاین تیم سازی
در این هفته به روش های پیش بینی بازار و تحلیل پتانسیل بازار محصولات نوآورانه می‌پردازیم.
۳
هفته سوم
هفته چهارم
کارگاه حضوری هدف‌گذاری برنامه‌ريزي و استراتژی ورود به بازار
در این هفته به مفاهیم بازار و مشتری، استراتژی‌های ورود به بازار و هنچنین ابزارها پرداخته خواهد شد.
۴
هفته چهارم
هفته پنجم
کارگاه حضوری هدف‌گذاری برنامه‌ريزي و استراتژی ورود به بازار
در این هفته به استراتژی بازار در مسیر چرخه عمر محصول، تدوین برنامه استراتژی بازاریابی پرداخته خواهد شد.
۵
هفته پنجم
هفته ششم
کارگاه حضوری برنامه‌ريزی تبليغات و طراحی کمپين‎‌‌های ورود به بازار
در این هفته به مبانی برنامه ریزی تبلیغات، انواع تبلیغات و طراحی کمپین پرداخته خواهد شد.
۶
هفته ششم
هفته هفتم
ارائه (مخصوص پکیج پیشرفته)
در این هفته تیم‌ها فایل ارائه خود را که به تدریج در طی کمپ و با کمک منتورها تکمیل کرده‌اند در حضور دیگر تیم‌ها و مشاور ارشد ارائه خواهند داد
۷
هفته هفتم
هفته اول
کارگاه حضوری ارزيابی بازار قبل از توسعه فناوری
+
کارگاه حضوری عبور از دل دره مرگ
کاربردهای تجاری سازی ایده تا روش‌های تجاری سازی فناوری بررسی می‌شود و همچنین ارزیابی بازار قبل از توسعه بازار آموزش داده می‌شود.
۱
هفته اول
هفته دوم
کارگاه حضوری تحقيقات بازار و پیش‌بینی بازارمحصولات جدید
از مهمترین مواردی که در این هفته مطرح خواهند شد، فرایند تحقیقات بازار، ضرورت تحقیقات بازار در فناوری های نوین، آمار و روش های جمع آوری اطلاعات

+ آموزش آفلاین مهارت ارائه
۲
هفته دوم
هفته سوم
کارگاه حضوری تحقيقات بازار و پیش‌بینی بازارمحصولات جدید

آموزش آفلاین تیم سازی
در این هفته به روش های پیش بینی بازار و تحلیل پتانسیل بازار محصولات نوآورانه می‌پردازیم.
۳
هفته سوم
هفته چهارم
کارگاه حضوری هدف‌گذاری برنامه‌ريزي و استراتژی ورود به بازار
در این هفته به مفاهیم بازار و مشتری، استراتژی‌های ورود به بازار و هنچنین ابزارها پرداخته خواهد شد.
۴
هفته چهارم
هفته پنجم
کارگاه حضوری هدف‌گذاری برنامه‌ريزي و استراتژی ورود به بازار
در این هفته به استراتژی بازار در مسیر چرخه عمر محصول، تدوین برنامه استراتژی بازاریابی پرداخته خواهد شد.
۵
هفته پنجم
هفته ششم
کارگاه حضوری برنامه‌ريزی تبليغات و طراحی کمپين‎‌‌های ورود به بازار
در این هفته به مبانی برنامه ریزی تبلیغات، انواع تبلیغات و طراحی کمپین پرداخته خواهد شد.
۶
هفته ششم
هفته هفتم
ارائه (مخصوص پکیج پیشرفته)
در این هفته تیم‌ها فایل ارائه خود را که به تدریج در طی کمپ و با کمک منتورها تکمیل کرده‌اند در حضور دیگر تیم‌ها و مشاور ارشد ارائه خواهند داد
۷
هفته هفتم

شروع کمپ:

۱۸ مرداد ۱۴۰۳

مهلت ثبت‌نام:

۱۶ مرداد ۱۴۰۳

پایه

حضور در کارگاه های آموزشی حضوری و نیمه حضوری

 

 

۲۴ ساعت

آموزش عملی

۱۰ ساعت

نیمه حضوری

زمان برگزاری:

پنجشنبه‌ها

ساعت ۹ تا ۱۳

هزینه حضور در کمپ:

۶.۸ میلیون تومان

پیشرفته

علاوه بر حضور در کارگاه های حضوری و نیمه حضوری، هر تیم با کمک منتورهای اختصاصی، تا انتهای کمپ برنامه بازاریابی محصول خود را تدوین و به مشاور ارائه خواهد داد.

دوره

پروژه محور

۲۴ ساعت

آموزش عملی

۱۰ ساعت

نیمه حضوری

شامل

منتورینگ

ارائه و

ارزیابی پروژه

ارائه و

ارزیابی پروژه

مهلت ثبت‌نام:

۱۶ مرداد ۱۴۰۳

شروع کمپ:

۱۸ مرداد ۱۴۰۳

روزهای حضور:

پنجشنبه‌ها، ساعت ۹ تا ۱۷

هزینه حضور در کمپ:

۱۱.۹ میلیون تومان

درباره تریگیت

اگر صاحب طرح و ایده کسب و کاری هستید و به دنبال جذب حمایت‌های نهاد‌های نوآوری پرورش طرح کسب و کاری خود هستید، تریگیت با شماست.

© ۱۴۰۳  تمامی حقوق برای شرکت اندیشمندان نوآور سرزمین پاسارگاد محفوظ می‌باشد.